Η Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

Η Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Ευχαριστήρια επιστολή του Αλέξανδρου Σαμόλη

Αγαπητοί Φίλοι,

Σήμερα είναι το τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο, πριν αναλάβει η νέα διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής, της οποίας και της εύχομαι καλή επιτυχία. Τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα, τόσο θλίψης γιατί είναι η τελευταία φορά που συμμετέχω σε ένα τέτοιο όργανο, μετά την απόφασή μου να μην συμμετάσχω στις εκλογές του Μαΐου, όσο και χαράς για την τόσο μεγάλη εμπειρία που απέκτησα όλα αυτά τα χρόνια.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, με απόλυτη ειλικρίνεια και σεβασμό σε όλους εσάς, αφού η δική σας επιλογή και εμπιστοσύνη, η δική σας δύναμη, με έφερε σε αυτό το Αυτοδιοικητικό Όργανο, για να αγωνιστώ για τη Δυτική Αθήνα – τον τόπο μας. Η θέση που μου εμπιστευθήκατε, άνηκε σε όλους εσάς, τους πολίτες της Δυτικής Αθήνας, δεν ήταν ποτέ δική μου.
Σας ευχαριστώ γιατί έμαθα πως δουλεύει ο ΄Β βαθμός Αυτοδιοίκησης, πως μια σκέψη γίνεται πρόταση και τι διαδικασία χρειάζεται η πρόταση για να υλοποιηθεί. Γνώρισα πως είναι να λαμβάνεται απόφαση στα μεγάλα συλλογικά όργανα, πως συνεδριάζουν οι επιτροπές, πως αποφασίζουν τα μέλη στις γενικές συνελεύσεις των Περιφερειών της Χώρα και πως γίνεται η ανταλλαγή απόψεων στις συναντήσεις των Περιφερειών της Ευρώπης.
Γνώρισα αυτοδιοικητικούς που είτε εκλέχθηκαν μαζί μου πρώτη φορά και επιθυμούσαν με θέρμη να προσφέρουν, είτε είχαν μακρόχρονη εμπειρία και συνήθως μεστή σκέψη. Γνώρισα ανθρώπους του Ά βαθμού αυτοδιοίκησης και διαπίστωσα ότι είναι πολύ περισσότερα αυτά που μας συνδέουν, από αυτά που πολιτικά πιστεύουμε ότι μας χωρίζουν. Αυτό θα μου πείτε είναι και το ζητούμενο, η ανεύρεση δηλαδή της κοινής συνισταμένης με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη επίλυση των προβλημάτων, με βάση τη κοινή λογική και τις ανάγκες της κοινωνίας. Αν βέβαια σε όλα αυτά προστεθεί και το όραμα, τότε πραγματικά η αυτοδιοίκηση μόνο θετικά μπορεί να προσφέρει.
Σήμερα, τυπικά, ο κύκλος αυτός ολοκληρώθηκε, προφέροντας μου αυτήν την τόσο πλούσια εμπειρία. Όσο αναφορά τι προσέφερα εγώ στους συντοπίτες μου, αυτό δεν δικαιούμαι να το απαντήσω εγώ. Αλλά, όπως είναι γνωστό κάθε τέλος και μία αρχή, σε ένα νέο κύκλο στον οποίο όμως παραμένει σταθερό το κέντρο του, που είναι ο πολίτης, κάτοικος και συντοπίτης μου της Δυτικής Αθήνας.
Θέλω να γνωρίζεται ότι θα προσπαθήσω να είμαι παρόν στην περιοχή μας και η επικοινωνία που έχουμε οικοδομήσει τόσα χρόνια θα ενισχυθεί. Σας δίνω το λόγο μου ότι θα συνεχίσω να μάχομαι από οποιαδήποτε θέση, θεσμική ή μη για την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής μας, τη βελτίωση των υποδομών αλλά και την αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων που εσείς μέσα από την καθημερινή επικοινωνία μας, μου έχετε επισημάνει. Τα καλά θα υπερθεματίζονται και τα κακώς κείμενα θα καυτηριάζονται. Η Δυτική Αθήνα είναι ο τόπος της ζωής μας και η ευημερία του, αποτελεί για εμένα, αδιαπραγμάτευτη αρχή.
Εύχομαι καλή και δημιουργική θητεία στη νέα Περιφερειάρχη Αττικής Ρένα Δούρου, με έργα που θα προέρχονται από τη θέληση και τις ανάγκες των πολιτών, για τους πολίτες. Πάντα με ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό και με δράσεις είτε υλικές-κτίρια, είτε άυλες-υπηρεσίες, οι οποίες κατά τη γνώμη μου, σε μια περίοδο όπου δοκιμάζεται ο λαός, είναι πιο ουσιαστικές.
Εύχομαι ακόμα καλή θητεία σε όλους τους αυτοδιοικητικούς του Ά βαθμού.
Κλείνοντας θα επαναλάβω αυτό που είπα και στην αρχή, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους Εσάς, οι οποίοι με στηρίξατε και σταθήκατε δίπλα μου κατά τη διάρκεια της θητείας μου. Σε όλους εσάς που με την εμπιστοσύνη σας μου δίνετε δύναμη να αγωνιστώ και μου προσφέρατε έναν υπέροχο «πηγαιμό», όπως λέει και ο ποιητής.
Με εκτίμηση
Αλέξανδρος Σαμόλης